|
|
|
|
Tusia
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:17, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że nie były podawane jakieś konkretne zagadnienia na przedtermin i obowiązuje materiał z wykładów (chociaż mogę się mylić, bo sama mam już zaliczony egzamin przez te kartkówki na wykładzie, więc nie interesowała mnie juz sprawa przedterminu). Ale jeśli to coś komuś pomoże, to kiedyś dr Szalonka podawała pytania, jakie pojawiły się w ubiegłym roku na przedterminie. Oto, co udało mi się zanotować:
zaproponuj marketing-mix dla czekoldy marki Wedel,
czym się różni sklep dyskontowy od supermarketu?,
dlaczego segmentacja jest warunkiem stosowania orientacji marketingowej?
jakiego rodzaju badania powinna przeprowadzić firma, która wchodzi na rynek mleczarski?
Opisz strategię marketingową przykładowego produktu marki Żywiec.
Powodzenia !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|